No video
Âm nhạc

G-Eazy, Blueface - West Coast (Audio)

“West Coast” feat. Blueface out now! smarturl.it/xWestCoast

Subscribe for more exclusive G-Eazy footage: bit.ly/GEazyYTSub
G-Eazy Official Site: g-eazy.com/
G-Eazy On Twitter: twitter.com/G_Eazy
G-Eazy On Facebook: facebook.com/G.Eazy
G-Eazy on Instagram: instagram.com/g_eazy
Follow Blueface:
twitter.com/bluefacebleedem
instagram.com/bluefacebleedem/

#WestCoast #GEazy #Blueface

NHẬN XÉT

  1. ττvbtw

    ττvbtw

    11 giờ trước

    Idc g-eazysucks I only like this song for blueface g eazy has one good song

  2. Mia and Dinah’s life

    Mia and Dinah’s life

    3 ngày trước

    The beat go crazy!! ITS FIRE BRUH

  3. Mia and Dinah’s life

    Mia and Dinah’s life

    3 ngày trước

    The beat go crazy!! ITS FIRE BRUH

  4. Jerran Bacon

    Jerran Bacon

    3 ngày trước

    im from san diego which means im west coast

  5. Dj Wheeler

    Dj Wheeler

    3 ngày trước

    My last album took care of my grand children.

  6. lwielutzz

    lwielutzz

    3 ngày trước

    That track is fire The track with *allblack* and *yg* is trashhh

  7. Bryan Finch

    Bryan Finch

    4 ngày trước

    Blueface sound like he got braces

  8. makiley corley

    makiley corley

    5 ngày trước

    Play this song two times and it sound like a trash xbox mic

  9. Jay Riguez

    Jay Riguez

    6 ngày trước

    Trash ass lyrics but badass beat

  10. Jazz Obama

    Jazz Obama

    7 ngày trước

    This beat is stupid hard

  11. hold up my light falling

    hold up my light falling

    7 ngày trước

    The beat is called west coast by joe frezh

  12. Mystic Eclipse

    Mystic Eclipse

    7 ngày trước

    This beat🔥🔥

  13. Jay &Dj

    Jay &Dj

    7 ngày trước

    I’m the next blue

  14. Emily R

    Emily R

    8 ngày trước

    All these comments of Blueface but nothing about how G Eazy killed the first part of the song! 🔥

  15. Melki zedek

    Melki zedek

    8 ngày trước

    choose !!11111111

  16. TreXoS YT

    TreXoS YT

    8 ngày trước

    Holy shit what the fuck is this shit song

  17. Tyler

    Tyler

    8 ngày trước

    Nobody: Blueface: ItS tHe FaCe Of ThE wEsT cOaSt

  18. Jarrell Caldwell

    Jarrell Caldwell

    9 ngày trước

    Bluff face baby I like my money in blush faces

  19. Blanca Zarco

    Blanca Zarco

    12 ngày trước

    BLUE FACE BABY 💎🤑🤑🤑

  20. Blanca Zarco

    Blanca Zarco

    12 ngày trước

    Blue face baby

  21. Duzhn

    Duzhn

    12 ngày trước

    These are the only verses I like

  22. JAY OH

    JAY OH

    12 ngày trước

    this the only verse that counts the rest were garbo real talk

  23. Brevory Foster

    Brevory Foster

    13 ngày trước

    this the better version

  24. Tee Jones

    Tee Jones

    13 ngày trước

    I like my money in bluefaces baby

  25. Tee Jones

    Tee Jones

    13 ngày trước

    G-eazy part and blueface

  26. Princess Goddess Mermaid

    Princess Goddess Mermaid

    14 ngày trước

    BlUeFaCe BaBy

  27. What_ 3ver

    What_ 3ver

    14 ngày trước

    If u g eazy reads this comment yeah i nevwr heard you b for but now i do specialy i mean it im In It

  28. NICKI C

    NICKI C

    14 ngày trước

    WHY THE F*** DID U DO THIS TO URSELF GEAZY!!!!

  29. What_ 3ver

    What_ 3ver

    14 ngày trước

    Hard

  30. Kendra 1012

    Kendra 1012

    14 ngày trước

    Nobody literally no one: Blue face: “ call me fUcKeR”

  31. Julián Alvarez

    Julián Alvarez

    15 ngày trước

    Tonality?

  32. Christopher Deblau

    Christopher Deblau

    15 ngày trước

    Why are people not talking about *I got more bitches than Petco* This one sentence is legendary for so many reasons...

  33. Carlos Guzman

    Carlos Guzman

    16 ngày trước

    why everybody talking about blueface weak ass yg killed it.

  34. Shawn p Davis

    Shawn p Davis

    16 ngày trước

    Blueface verse Deff trash but the beat was hawwwd

  35. Nugget the III

    Nugget the III

    16 ngày trước

    west coast vs eastside lol

  36. ayo terrance

    ayo terrance

    17 ngày trước

    We can’t fuck if you can’t take the rug burn 👌🏾👌🏾

  37. Espe_zZz

    Espe_zZz

    17 ngày trước

    Bluface: blueface bby yeah ight Half ppl:omg blueface verse so good G-eazy: actually raps good Me: barsssss Everyone else: eh blueface better Me:😑

  38. Alotoli Wotsa

    Alotoli Wotsa

    17 ngày trước

    It's a nice song.... Love yaa G-Ezay

  39. Guwop Money

    Guwop Money

    18 ngày trước

    Blueface: wEsT sIdE yAnKeEs, mIdToWn BuSiNeSs Real Schoolyard Crips:

  40. Sterling Brathwaite

    Sterling Brathwaite

    18 ngày trước

    Nigga said I got more bitches than Petco 😷🗑

  41. Sh6wn

    Sh6wn

    19 ngày trước

    Do one with G-Eazy, Blueface, and YG

  42. Gyano Van Straaren

    Gyano Van Straaren

    19 ngày trước

    Blueface ruined the track

  43. Sir. Lotherrys

    Sir. Lotherrys

    20 ngày trước

    bruh if you listen to the beat its fucking amazing and soo catchy!

  44. MARY MBA

    MARY MBA

    20 ngày trước

    This song is infectious, but I don't wanna catch bluefaces disease

  45. vaultoverseer 20

    vaultoverseer 20

    21 ngày trước

    The best beat ever

  46. redhotchilifan98

    redhotchilifan98

    21 ngày trước

    Jesus that beat is just fuckin🔥🔥🔥

  47. Paloma Lopez

    Paloma Lopez

    21 ngày trước

    When blueface part comes on I skip it lmfao he ruins it and the lyrics are wack on his part

  48. davis4557

    davis4557

    21 ngày trước

    Midwest in the house.... @who_jealous

  49. Brylon Williams

    Brylon Williams

    22 ngày trước

    1:12 Bluface Baby

  50. Flex_Abdiel -

    Flex_Abdiel -

    23 ngày trước

    TWO DICKS BIG pisser and a gleco

  51. Flex_Abdiel -

    Flex_Abdiel -

    23 ngày trước

    6 million ways to mob choose 1

  52. MARY MBA

    MARY MBA

    23 ngày trước

    Blue face ruined it, but G was Superman to this

    • Lil Beerus

      Lil Beerus

      20 ngày trước

      It's the opposite bruh, Blueface carried G

  53. J. Dan

    J. Dan

    23 ngày trước

    If he can reduce yeah aight and blue face baby i think its would be better or just change it to be a adlibs

  54. natalie freifeld

    natalie freifeld

    23 ngày trước

    I think blueface absolutely destroys the song. With his bitch sounding sounds he makes through the song.

  55. Colson Baker

    Colson Baker

    23 ngày trước

    Yeah ight😂😂

  56. Prod-OG 909

    Prod-OG 909

    24 ngày trước

    vnchannel.net/vision/video-_s8WSiYdF7Y.html

  57. Danny Morton

    Danny Morton

    24 ngày trước

    I hate blue face but he killed this

    • Demareua Pope

      Demareua Pope

      22 ngày trước

      Yeah as in I only play half the song. After g-eazy I cut this shit off. So yeah I guess blueface did kill it

  58. Traggic

    Traggic

    24 ngày trước

    WELL IM THE FACE OF EAST COAST

  59. dimitris despotakis

    dimitris despotakis

    24 ngày trước

    γαματο

  60. Michelo 800

    Michelo 800

    24 ngày trước

    Kto z Polski =👇 👍

  61. amanda michelle

    amanda michelle

    25 ngày trước

    swear blueface sound just like shaggy from scooby doo 🤦🏽‍♀️😭

  62. amanda michelle

    amanda michelle

    25 ngày trước

    yaH iiGhtT

  63. Its UrBoy

    Its UrBoy

    25 ngày trước

    Lyrical Genius “ *I like fucking all my bitches call me fucker* “

  64. Robin Mokha

    Robin Mokha

    25 ngày trước

    All i listen this song on repeat for is “ blueface baby , ya aight “

  65. Ryan Morris

    Ryan Morris

    26 ngày trước

    Blueface is garbage 🗑 G killed it tho

  66. Yea Aight

    Yea Aight

    26 ngày trước

    Blue face: I’m the kind of off beat All black: hold my beer

  67. zenaida rodriguez

    zenaida rodriguez

    27 ngày trước

    nobody: literally nobody: blueface: *i gOt mOrE biTcHes tHeN pEtcO*

  68. Andrew Becerra

    Andrew Becerra

    27 ngày trước

    Six million ways to mob, choose one (Some-some-something about the West coast) It's something in the water (Something about the West coast) Ayy, ooh, ayy, ooh (it makes me wanna ride) You can't imagine the way that this cash feelin' (ooh) Don't know what's harder, the first or the last million (which one?) My last album took care of my grand children (ayy) You try to win, cracked you head on the glass ceiling (ow) What it is, sick wit' it, it is The way this money look, I'll be signed to Sony for years Micro-dosing 'shrooms and I might just go pop a thizz They see that black 'Rari, they know that it's one of his Ooh, realest in the room (room) Could fill a pool with all the alcohol that I consume (ooh) I'm coming this summer, yeah, it's safe to assume (what?) I'm finna clean up using Golden State's broom West Coast, real town business (ayy, ooh) Puma check just got cleared, merry Christmas More sales, you catching more L's I drove here in a Scraper playin' this on four 12's It's all love, yeah, and it's never bad, look (Throw ya hands up, let's ride) (To the city of the scene) (Put it on the one, get your body on the dance floor) Blueface, baby (uh) (Yeah) yeah aight (aight) It's the face of the West Coast Been mackin', and I got more bitches than PetCo (been mackin') VVSs breakin' and bustin' like the Metro (bustin') West Side Yankees, Midtown business (town business) Yeah aight, schoolyard to the children (to the children) Used to be broke, Cash Money got me healin' (wet) You can't show me how to make a mil' 'til you make a mil' Welcome to the West Coast, this the best coast (West coast) You can find the best hoes and the best dro Doin' the dash in the Aston up and down Pico (ooh) Freak ho, my pants saggin' 'til the meat shows (ooh) Yeah aight, welcome to the meatshow (to the meatshow) Two dicks, big pisser and the Glicko (uh) (Blueface, baby) (big pisser and the Glicko) Yeah aight, I like my money in blue faces, baby I like fuckin', all my bitches call me Fucker We can't fuck if you can't take the rug burn (Blueface, baby)

  69. Carlos Spence

    Carlos Spence

    27 ngày trước

    I love blue face verse when i was in the car that shit was fire idk what yall talking about

    • Demareua Pope

      Demareua Pope

      22 ngày trước

      How garbage the flow is. You was in the car rockin to the beat. I don't know what to say if you was rockin to... "I like fuckin all my bitches call me fucker".... Hahaha wtf

  70. STORM LABEAU

    STORM LABEAU

    27 ngày trước

    Ajajajan the body the ridw or die with yhe west coast. Yeah aighhhh

  71. STORM LABEAU

    STORM LABEAU

    27 ngày trước

    Yeah aighhhhhh

  72. STORM LABEAU

    STORM LABEAU

    27 ngày trước

    ! Oh oh oh yeah aighhtttttt

  73. STORM LABEAU

    STORM LABEAU

    27 ngày trước

    Dope

  74. Dmpsix

    Dmpsix

    27 ngày trước

    1:52 🤣😂

  75. Keean Nick

    Keean Nick

    28 ngày trước

    Blue face sum ass

  76. MAYAH MAYAH

    MAYAH MAYAH

    28 ngày trước

    I like fucking all my hitches call me fucker ‼️

  77. Veni Vidi Vici

    Veni Vidi Vici

    28 ngày trước

    Gimme the beat. Blueface: Yeah aight!

  78. Boon Thao

    Boon Thao

    29 ngày trước

    Dam I just heard this on the radio on my way home from work and came to say blueface's verse was fucking garbage. Shit made me wanna drive 120 and fucking crash and burn. Luckily the beat saved me. Goddam

  79. SuperAchillesheel

    SuperAchillesheel

    29 ngày trước

    Blueface off beat by a mile

  80. DamnCanucks

    DamnCanucks

    29 ngày trước

    this beat deserves way more than blueface just verbal vomiting all over it. smh

  81. Fire is lit

    Fire is lit

    29 ngày trước

    Blue face Haiti

  82. Aymen Dawud

    Aymen Dawud

    29 ngày trước

    YEAH AIGHT

  83. Intan Putri

    Intan Putri

    29 ngày trước

    BLUEFACE BABY🔥🔥🔥🔥

  84. Yung Anteater

    Yung Anteater

    29 ngày trước

    Why is no one acknowledging this audio gif?

  85. Slay_god33 Igbo

    Slay_god33 Igbo

    29 ngày trước

    All y’all talking about blue face what about g-ezy

  86. DioLeone

    DioLeone

    Tháng trước

    G-Eazy mwent crazy on this one. "microdosing shrooms" eyy

  87. WestCoast Productions

    WestCoast Productions

    Tháng trước

    Not a single soul: Blueface: BLUEFACE BABYY

  88. Money Maker

    Money Maker

    Tháng trước

    West Coast is da Best Coast‼🔥

  89. alpha beat alphabeat

    alpha beat alphabeat

    Tháng trước

    Suck my frenchy beauty dick.... bitch !!! North south east west ..im dont here for eat corned beef !

  90. beri2k6

    beri2k6

    Tháng trước

    So ppl pretty smart wit the jokes bout blueface and the beat

  91. XXX MemeLord

    XXX MemeLord

    Tháng trước

    blueface baby

  92. Alba Hernandez

    Alba Hernandez

    Tháng trước

    nice brother good song

    • Alba Hernandez

      Alba Hernandez

      Tháng trước

      nice brothers nice click 👇 here if you like this song

  93. Buddhaboy562

    Buddhaboy562

    Tháng trước

    Idc if blueface on beat or offbeat I just like him

  94. Zereғ ۵ 『Emρεrσr』

    Zereғ ۵ 『Emρεrσr』

    Tháng trước

    Blueface recorded the song without hearing the beat

  95. Zariah Thomas

    Zariah Thomas

    Tháng trước

    Blue faces verse is trash 😭 PERIODT

    • Nahum Montoya

      Nahum Montoya

      Tháng trước

      Zariah Thomas then ur gay

  96. Raiel gH0st

    Raiel gH0st

    Tháng trước

    yeah iGhT

  97. Dayne Wojcik

    Dayne Wojcik

    Tháng trước

    I got more bitches than petco

  98. Adrian Ruiz

    Adrian Ruiz

    Tháng trước

    Dr.dre beats from the Unleashed death row volt

  99. Skele T.O

    Skele T.O

    Tháng trước

    I'm an unheard of rapper who listened to G-Eazy before he rose to fame. check me out if you'd like m.soundcloud.com/user-791831237

  100. New New

    New New

    Tháng trước

    West Coast is Da best Coast!!! 🔥‼

Tiếp theo