No video
Giải trí

I REACT TO THE BOXING MATCH w/ DDG!!

just a kid with a camera
LIKE, COMMENT, AND SUBSCRIBE!!!
WATCH THESE ADS SO I CAN EAT PLEASE! LMAO!
WATCH ALL MY OTHER PRANKS BELOW
vnchannel.net/canal/UC_Ks...
FOLLOW ME ON INSTAGRAM
INSTAGRAM: instagram.com/deshaefrost...
TWITTER: twitter.com/deshae_frost?lang=en

NHẬN XÉT

  1. Jon Melendez

    Jon Melendez

    19 giờ trước

    Hope frost improves his stance

  2. Ivan Salas

    Ivan Salas

    Ngày trước

    DDG vs JAKE PAUL

  3. Tiara Jefferson

    Tiara Jefferson

    2 ngày trước

    I don't understand how ddg low-key be dissing this nigga n putting him down bad then they can both sit n react to a fight deshae lost n laugh n joke about it as if DDG wasn't low-key dissing this dude n he knows he's better n deshae knows he's better n they can still be Kool? Oh wow

  4. ITSYAGIRL TINY!!

    ITSYAGIRL TINY!!

    3 ngày trước

    i like they vibe its real CHILL..they like bros..

  5. zeta dash

    zeta dash

    4 ngày trước

    Omg I cried with laughter watching this ..don't ever break up friends plz

  6. Aho Hunter

    Aho Hunter

    5 ngày trước

    DDG won that fight hands down

  7. Jarrell Lloyd

    Jarrell Lloyd

    5 ngày trước

    Let keep the guns off the street keep up the go work guys show the young kids growing up hand is all u need

  8. erra Bellamy

    erra Bellamy

    6 ngày trước

    24:30 had me dead 😁😆😅😂🤣

  9. Dillon Moreau

    Dillon Moreau

    6 ngày trước

    Lmao " what they was doin in your corner? "

  10. Ms. Kialashon

    Ms. Kialashon

    6 ngày trước

    When DDG said he wasn’t going to hit Deshae anymore after seeing his nose bleeding.. 🙌🏾

  11. iFyz YT

    iFyz YT

    7 ngày trước

    Speak some indianese right now +1 sub

  12. Andria That Girl

    Andria That Girl

    8 ngày trước

    I love it when y'all together 😭😂 y'all act like brothers no kap

    • beast squad young nae

      beast squad young nae

      3 ngày trước

      Cap

  13. Carson Roll

    Carson Roll

    8 ngày trước

    Rematch

  14. Carson Roll

    Carson Roll

    8 ngày trước

    Rematch

  15. iVanguard

    iVanguard

    8 ngày trước

    This is not a video to watch while eating 😭 Couldn’t even focus on my food

  16. DavidSupreme Tv

    DavidSupreme Tv

    9 ngày trước

    DDG VS PRETTYBOYFREDO

  17. Osayuwamwen Okuonghae

    Osayuwamwen Okuonghae

    9 ngày trước

    Only here cause of the Boston jersey

  18. Te'JeanTDDGforlife Cunningham

    Te'JeanTDDGforlife Cunningham

    10 ngày trước

    When I watched the fight I was saying DDG DDG go easy on him don't go full on.

  19. Baby Gap

    Baby Gap

    11 ngày trước

    14:00

  20. Charley Quinn

    Charley Quinn

    13 ngày trước

    Im a fan of DDG but I dunno y he excited bout beatin a small kid

  21. ZSAZSA RODEO

    ZSAZSA RODEO

    14 ngày trước

    DESHAE CLD BE DDG LIL BRO FOREALZZZZZZ....THEY SO ALIKE....

  22. ZSAZSA RODEO

    ZSAZSA RODEO

    14 ngày trước

    DDG GOT THE SEXIEST LAUGH EVAAAAAAAAAAAA

  23. Mystery Play's

    Mystery Play's

    16 ngày trước

    Deshae vs. Damien Prince Jr.

  24. Bridget Washington

    Bridget Washington

    17 ngày trước

    My nose bleeds easily to

  25. TheBestUni!

    TheBestUni!

    19 ngày trước

    You earn my respect with that fight I am now a subscriber

  26. Kameesha Reid

    Kameesha Reid

    20 ngày trước

    Ddg Lost

  27. Raneil Bostic

    Raneil Bostic

    24 ngày trước

    i see a Barbados flag

  28. Alice Sheltoñ

    Alice Sheltoñ

    26 ngày trước

    12:35 ddg almost fell lmao

  29. LIFE WITH KOBE

    LIFE WITH KOBE

    29 ngày trước

    😱😱😱

  30. Leonard Moloto

    Leonard Moloto

    Tháng trước

    Team Deshae

  31. steven banda

    steven banda

    Tháng trước

    Ddg. Come to south africa and box me, i have never boxed so that's an advantage fpr you, plus you can site see and shit

  32. shamarii green

    shamarii green

    Tháng trước

    niiga got closed to kyle

  33. Mishanliz Diaz

    Mishanliz Diaz

    Tháng trước

    i love how dashae is laughing at his loss. he’s so humble. like he not like a sore loser or anything

  34. Wolf Killa

    Wolf Killa

    Tháng trước

    Box me lol

  35. Saucy Boy Day

    Saucy Boy Day

    Tháng trước

    What brand shorts ddg wearing

  36. Kaden Knight

    Kaden Knight

    Tháng trước

    Brings belts? What was dramatic was the fight. You both are champions. Btw "Deshae your girl been too quite in that video bruh."

  37. Vuka Construction

    Vuka Construction

    Tháng trước

    Nice deshea

  38. Kylarj .0

    Kylarj .0

    Tháng trước

    It’s amazing how these two people could punch each other in the face then days later watch the video of it and laughing at it with no problems.... one reason they are my favorite VNchannelrs

  39. Playboi Carti’s Intern

    Playboi Carti’s Intern

    2 tháng trước

    Ddg could of tried way harder. But they didn’t have serious beef. Ddg wasn’t trying as hard as he could. And ddg didn’t try at all 3rd round

  40. Playboi Carti’s Intern

    Playboi Carti’s Intern

    2 tháng trước

    Ddg could of tried way harder. But they didn’t have serious beef. Ddg wasn’t trying as hard as he could. And ddg didn’t try at all 3rd round

  41. Playboi Carti’s Intern

    Playboi Carti’s Intern

    2 tháng trước

    Fuck the ddg and deshae combo we need the McQueen and ddg combo back

  42. Playboi Carti’s Intern

    Playboi Carti’s Intern

    2 tháng trước

    7:37 ddg face when deshae say his nose bleed easily

  43. D- Wright

    D- Wright

    2 tháng trước

    Kekekekekekekeke osn 🔥🔥🔥😂🏀🏀🏀

  44. Adonis Caldwell

    Adonis Caldwell

    2 tháng trước

    Maqueen vs flight amateur fight

  45. Rasheed

    Rasheed

    2 tháng trước

    DDG was fucking you up😂🤣

  46. Ava&Mary Gang

    Ava&Mary Gang

    2 tháng trước

    I thought they had beef I mean am I the only one confused

  47. BilalC4

    BilalC4

    2 tháng trước

    DDG vs PBFreddo Dashae vs Gio Charc vs Ty VonVon vs McQueen RG official vs Flight Dub as commentary with Chino

  48. swag king

    swag king

    2 tháng trước

    bio whooping that ass

  49. Alfredo Molina

    Alfredo Molina

    2 tháng trước

    How there faces look boxing and the faces look watching the boxing video 😂😐

  50. Ice Fleura

    Ice Fleura

    2 tháng trước

    I love you two together.

  51. Go Crazy

    Go Crazy

    2 tháng trước

    ddg vs adam seleh lik it up

  52. Tj Jeng

    Tj Jeng

    2 tháng trước

    funniest duo on youtube

  53. Life Of Anaà

    Life Of Anaà

    2 tháng trước

    He really trying not to take the L 😂😂😂😂😂😂 I'm dead 😂

  54. TheyCalledMeFhlew

    TheyCalledMeFhlew

    2 tháng trước

    Who is the girl in the back when he let that girl in

  55. Duhreel Vlogs

    Duhreel Vlogs

    2 tháng trước

    McQueen wasn't even there supporting his boy or what

  56. Miguel Castillo

    Miguel Castillo

    2 tháng trước

    He's wearing a Boston Jersey

  57. JayCazales

    JayCazales

    2 tháng trước

    i wanna box em now😂

  58. Dateeno Johnson

    Dateeno Johnson

    2 tháng trước

    who else watching this with a bright smile on their face???????/

  59. J A S E _P

    J A S E _P

    2 tháng trước

    SSH be the mothafukin gang 🤬🤟🏼☄️

  60. Aidan Hill

    Aidan Hill

    2 tháng trước

    Ddg vs zias

  61. Kay Ice

    Kay Ice

    2 tháng trước

    24:29 funniest shit ever

  62. lilrayfromspace

    lilrayfromspace

    2 tháng trước

    Did DDG really fucked deshae or this is only for the buzz

  63. ShIt stick 3000

    ShIt stick 3000

    2 tháng trước

    I thought ddg was gonna do better than that cuz in them training clips he was goin off and he didnt do any of that shit in the fight

  64. JAHLON RAGSDALE

    JAHLON RAGSDALE

    2 tháng trước

    watch kye video on the fight

  65. TNJ3

    TNJ3

    2 tháng trước

    7:43 look at dog I’m dead 😂

  66. MeasuredsporeTV

    MeasuredsporeTV

    2 tháng trước

    Ddg wanted to say ya outro I bet 😭😭😭😭

  67. MeasuredsporeTV

    MeasuredsporeTV

    2 tháng trước

    It’s hard 😭😭😭😭😭😭😭

  68. safa ahh

    safa ahh

    2 tháng trước

    Ever time dgg said “bitch” I lost it😭😭🤣🤣🤣🤣🤣

  69. iPad 2 Apple

    iPad 2 Apple

    2 tháng trước

    Y'all two way too funny with this collaps😂😂😂

  70. Adam Yousef

    Adam Yousef

    2 tháng trước

    NIGGA... im crying Yo deshae u need to snuff DDG when he sleep

  71. Daniel Sand

    Daniel Sand

    2 tháng trước

    Dashae cannot fight lmao, if y’all know about boxing Dashie was fighting like a pussy😂he kept jumping at DDG, u not allowed to do that smh

  72. xGlockaa

    xGlockaa

    2 tháng trước

    yall need to run it back! this was funny AF!

  73. Josiah Walker

    Josiah Walker

    2 tháng trước

    DDG vs Eric Hebert

  74. Jarrick Johnson

    Jarrick Johnson

    2 tháng trước

    The whole reaction they was talking shit and laughing

  75. Keikictric Williams

    Keikictric Williams

    2 tháng trước

    I love how deshae is laughing at how he got his ass beat

  76. Eat ur mom Cakes

    Eat ur mom Cakes

    2 tháng trước

    Aye fight jake Paul ddg he’s so fucking desperate to box someone. Go beat his ass real quick

  77. Aurelio Herrera

    Aurelio Herrera

    2 tháng trước

    Now we know what they were thinking during the fight

  78. IMtoxic Af

    IMtoxic Af

    2 tháng trước

    I felt so bad for deshae this whole video.

  79. Zareigna_ Bruh

    Zareigna_ Bruh

    2 tháng trước

    I feel like dedham won

  80. Juan Crespo

    Juan Crespo

    2 tháng trước

    Boston jersey whats good with that what u know about boston ? I live in mass never see people from out of state reppin boston

  81. Ari Jordan

    Ari Jordan

    2 tháng trước

    This makes me wish that I was a popular youtuber, I love boxing.

  82. Wendy Renard élève

    Wendy Renard élève

    2 tháng trước

    vnchannel.net/vision/video-eAk-fGiGXCw.html

  83. Lee Wuapo

    Lee Wuapo

    2 tháng trước

    Ty and DDG

  84. Kez

    Kez

    2 tháng trước

    boi said speak some indianese 😭😭😂

  85. De Suc

    De Suc

    2 tháng trước

    24:56 he's more handsome than me. Damn

    • Gucci Slippers

      Gucci Slippers

      2 tháng trước

      De Suc who?

  86. itz. princesa

    itz. princesa

    2 tháng trước

    Ddg won that 😂😂

  87. The DryerSquad Family

    The DryerSquad Family

    2 tháng trước

    stay FROSTY YA DIGG!

  88. PCN NICK

    PCN NICK

    2 tháng trước

    U can’t fight nigga

  89. Karta Stanley

    Karta Stanley

    2 tháng trước

    You two have to be bestfriends fr

  90. SIMPLE HIGHLIGHTS

    SIMPLE HIGHLIGHTS

    2 tháng trước

    i laughed with ya'll pin this

  91. ScOoTaH_BoY

    ScOoTaH_BoY

    2 tháng trước

    DDG VS ERIC HERBERT

  92. Lovelyjay Bae

    Lovelyjay Bae

    2 tháng trước

    Ddg got more reach

  93. GreedyDaChozen Such-A-Clown Ent

    GreedyDaChozen Such-A-Clown Ent

    2 tháng trước

    Prettyboy Fredo Challenge DDG and Soluminati to boxing match 😭😭😭😂😂😂😂😭😭😂😂😂😭😭😭 vnchannel.net/vision/video-8sQLY7_0Pww.html aye this to funny thank me later

  94. Darion Spencer

    Darion Spencer

    2 tháng trước

    He missin a tooth 🤦🏽‍♂️

  95. Toxic Pulse

    Toxic Pulse

    2 tháng trước

    Cashnasty

  96. Joshua Amador

    Joshua Amador

    2 tháng trước

    Deshae looked autistic during the match at the end right

  97. Kidd_bleedem

    Kidd_bleedem

    2 tháng trước

    22:21 he talkin bout some "I wanted to shoot him"😂😂😂

  98. Yakyn Asante

    Yakyn Asante

    2 tháng trước

    DDG is moving like Mayweather

  99. alex lubin

    alex lubin

    2 tháng trước

    smooth finna beat yo ass Kidd

  100. Rodney Fields

    Rodney Fields

    2 tháng trước

    DDG beat your ass lil nigga

Tiếp theo