Trò chơi

THE SALTY SLAUGHTER | HIGH KILL FUNNY GAME - (Fortnite Battle Royale)

5x INVITATIONAL WINNER | EVERYDAY UPLOADS [2600+ Wins]
MY MERCH: tsmshop.com/collections/daequan
(NEW ITEMS COMING SOON)
FOLLOW ME:
twitter.com/TSM_Daequan ( Everyday Streams! )
www.twitch.tv/TSM_Daequan | instagram.com/TSM_Daequan/
JOIN THE DISCORD: discord.gg/thewgang
Download Fortnite here: pixly.go2cloud.org/SHHz (each install from this affiliate link will help support my channel) - **TURN OFF ADBLOCK OR IT WONT WORK :D**

NHẬN XÉT

  1. Kai Restine

    Kai Restine

    6 ngày trước

    your kinda toxic

  2. Blueray15

    Blueray15

    7 ngày trước

    I’m watching this again just to see the pump in action 😔

  3. Grizzly Games

    Grizzly Games

    10 ngày trước

    Rip pump

  4. JULIENROCKET-JUJ

    JULIENROCKET-JUJ

    11 ngày trước

    That flink lock kill tho 2:32

  5. mr money

    mr money

    12 ngày trước

    5:30 when u nut

  6. Sally Johnson

    Sally Johnson

    13 ngày trước

    can u get me a win

    • Sally Johnson

      Sally Johnson

      13 ngày trước

      daquan

  7. Kareem Zreik

    Kareem Zreik

    13 ngày trước

    Yooo you posted this before

  8. Alex Johnson

    Alex Johnson

    15 ngày trước

    "Where is here" ** in the same breath** " oh they right here." Got me rollin Dae

  9. Super Blane101

    Super Blane101

    18 ngày trước

    Yo daequan i love you(no homo... No sus buddy) but i think ur a greay streamer. And i also play pokemon didnt lnow u knew it like that hit me up cuz im a huge nerd when it comes to pokemon forreal dawg

  10. Michael Duncan

    Michael Duncan

    18 ngày trước

    You have a good taste in music.

  11. Abidha Hassan

    Abidha Hassan

    20 ngày trước

    Ok

  12. SirIron Tropas

    SirIron Tropas

    22 ngày trước

    Light Screen

  13. Yetti :/

    Yetti :/

    24 ngày trước

    Let's talk about how at 2:34 u shoot the man with a flint knock knocked him turn around and keep building like nothing happened then killed his teammate that was nasty I loved it😂😂😂😂😂😂

  14. makhi wells

    makhi wells

    25 ngày trước

    Good game

  15. dime 10101010

    dime 10101010

    27 ngày trước

    The best

  16. SPL Ichannel2

    SPL Ichannel2

    27 ngày trước

    I NEED MY TOES SAFE... Creater code tsm_daequan

  17. dylon alsaadi alsaadi

    dylon alsaadi alsaadi

    28 ngày trước

    Teefoe

  18. IAmBurgundyy

    IAmBurgundyy

    28 ngày trước

    Is it me, or has Daequan been uploading some seriously high kill games lately

  19. Steph Glenn

    Steph Glenn

    28 ngày trước

    Bro I'm on your friend list typicalgnat hey bro I'm also only eight watching your video

  20. progameromer 1

    progameromer 1

    29 ngày trước

    Me and my friends dont watch you anymore because the enoying kid in the intro , this is the last one i watch because my friends stopped already

  21. Kevin Young

    Kevin Young

    Tháng trước

    AYE YO DAE YOURE NOT AT FULL POTENTIAL UNTIL YOU HIT ANOTHER 720 OOGA BOOGA!!! IM COMMENTING THIS ON EVERY VIDEO UNTIL YOU DO!!!! GG

  22. djextinct

    djextinct

    Tháng trước

    That jokes been made right please tell me that someone playing with myth and picks up his reboot card and said “I have myths v card”

  23. wakxy

    wakxy

    Tháng trước

    Dae is the true goat. Just think if he actually did play competitive

  24. TheLilkodak

    TheLilkodak

    Tháng trước

    to good

  25. Future Grindz

    Future Grindz

    Tháng trước

    Hay dequan this is sadly going to be my last vid cause im gonna run away from home im really tired of this dumb shit i have to deal with at my house so im gone

  26. God might

    God might

    Tháng trước

    ski mask the slump god nuketown

  27. Kareem Stevenson

    Kareem Stevenson

    Tháng trước

    In a big fan

  28. Superbuchi

    Superbuchi

    Tháng trước

    daequan trash at pokemon?

  29. Twisted Robot

    Twisted Robot

    Tháng trước

    Daquan what if they add the rubble pump back how would you feel

  30. Nicolas Flores

    Nicolas Flores

    Tháng trước

    Cmon dawg Lightscreen and Reflect

  31. Yvng Boy

    Yvng Boy

    Tháng trước

    I watch your twitch stream so that where u stream from

  32. Yvng Boy

    Yvng Boy

    Tháng trước

    Everyone use daequans creator code 😁😁😁😁

  33. orlando gavaldon

    orlando gavaldon

    Tháng trước

    my friend thinks he can beat you in a 1v1 his username is big_boyyy_14

  34. Jaheim Gower

    Jaheim Gower

    Tháng trước

    You my Favorite fan bro

  35. Youknow Gabe

    Youknow Gabe

    Tháng trước

    Ur insane for getting philly

  36. Dirtiest God

    Dirtiest God

    Tháng trước

    HEY DAE. DROP THE SWEATER MERCH

  37. J Slaughter

    J Slaughter

    Tháng trước

    Look at the title...m look at my last name

  38. Yousef Zanaty

    Yousef Zanaty

    Tháng trước

    Keep your toes safe by using code tsm_daequan Yo I see you playing that ski mask at the beginning

  39. Notorious DaDa

    Notorious DaDa

    Tháng trước

    You should keep playing the low music when you play fortnite

  40. Tommy the Stoner alcoholik

    Tommy the Stoner alcoholik

    Tháng trước

    Gimme em toez boi!!!

  41. v Dribbles

    v Dribbles

    Tháng trước

    Soooo no one peeped yanni say vCard

  42. Betty Jefferson

    Betty Jefferson

    Tháng trước

    it's smoke screen

  43. Leasim

    Leasim

    Tháng trước

    Biisshhhh weettttt

  44. Glish Gaming

    Glish Gaming

    Tháng trước

    Nuketown goes hard

  45. FrxQuency Trash

    FrxQuency Trash

    Tháng trước

    Is dae a crip he keep saying cuz

  46. Oscar Barabash

    Oscar Barabash

    Tháng trước

    Blueface, baby Yeah, aight, bust down, Thotiana Yeah, aight, I wanna see you bust down Bust down, Thotiana (bust down, Thotiana) I wanna see you bust down (over) Pick it up, now break that shit down (break it down) Speed it up, then slow that shit down, on the gang (slow it down) Bust it (bust down), bust down, bust it, bust it Bust down on the gang (over) Bust down, Thotiana (bust down, Thotiana) I wanna see you bust down (over) Pick it up, now break that shit down (break it down) Speed it up, now slow that shit down, on the gang (slow it down) Bust it (bust down), bust down, bust it, bust it Bust down on the gang (over) Blueface, baby Yeah, aight, I'm every woman's fantasy (Blueface, baby) Mama always told me I was gon' break hearts I guess it's her fault, stupid, don't be mad at me (don't be mad at me) I wanna see you bust down (bust down) Bend that shit over, on the gang (yeah, ayy) Make that shit clap She threw it back so I had to double back on the gang (on the gang) Smacking high off them drugs I tried tell myself, two times was 'nough (was enough) Then a nigga relapsed on the dead locs Ain't no running, Thotiana, you gon' take these damn strokes (Thotiana) I beat the pussy up, now it's a murder scene Keep shit player Thotiana like you ain't never even heard of me (Blueface, baby) Bust down, Thotiana, I wanna see you bust down (bust down) Bend that shit over, yeah, aight (bend it over) Now make that shit clap on the gang (make it clap) Now toot that thing up (toot it up), throw that shit back (throw it back) I need my extras on the dead locs Bust down, Thotiana (bust down, Thotiana) I wanna see you bust down (over) Pick it up, now break that shit down (break it down) Speed it up, then slow that shit down, on the gang (slow it down) Bust it (bust down), bust down, bust it, bust it Bust down on the gang (over) Bust down, Thotiana (bust down, Thotiana) I wanna see you bust down (over) Pick it up, now break that shit down (break it down) Speed it up, now slow that shit down, on the gang (slow it down) Bust it (bust down), bust down, bust it, bust it Bust down on the gang (over)

  47. Nameless King

    Nameless King

    Tháng trước

    Man...I cant even watch him nomo cause he look too much like hussle..💔

  48. Monica Washington

    Monica Washington

    Tháng trước

    Please add me Reverse_ kobra

  49. Alejandro Wence

    Alejandro Wence

    Tháng trước

    LIGHT SCREEN CMON DAWG

  50. Bob Jones

    Bob Jones

    Tháng trước

    Where my Pokémon squad at?

  51. The Sargent

    The Sargent

    Tháng trước

    “I need help” “We got you” **plays high explosives with rpg”

  52. Abijoe Spence

    Abijoe Spence

    Tháng trước

    Merch 🔥

  53. Sparky

    Sparky

    Tháng trước

    I love it when dae says "shoot at me again betch"

  54. Johnny Woods

    Johnny Woods

    Tháng trước

    3:10 jfks wife be like

  55. Parallel Drippy

    Parallel Drippy

    Tháng trước

    Daequan: *Gets sniped midair before landing* Also Daequan: HIGH KILL FUNNY GAME

  56. Lethal_Flighted 4L

    Lethal_Flighted 4L

    Tháng trước

    How is his gameplay so fast

  57. B Barrett

    B Barrett

    Tháng trước

    We're at war brotha! Booop!

  58. louis b

    louis b

    Tháng trước

    4:10 i heard that bro hahahaha

  59. Delvon Mckie

    Delvon Mckie

    Tháng trước

    Nuketown

  60. SKY BEAR

    SKY BEAR

    Tháng trước

    *Yo can you grab our V cards*

  61. YACMA Martinez

    YACMA Martinez

    Tháng trước

    i was watching yanni when he was kive

  62. Derrek Palmer

    Derrek Palmer

    Tháng trước

    Wow in this video u was lookin like yanni than yanni was

  63. Unknown

    Unknown

    Tháng trước

    Daequan=Iil suss 3:24

  64. TGamezZ

    TGamezZ

    Tháng trước

    “How u doing giiiirl looking all cute and shiid “😂😂😂😂

  65. DCfumingjuggler

    DCfumingjuggler

    Tháng trước

    Do you remember nerd ninja with the suicide note I hope he's going well

  66. My Own Wrld

    My Own Wrld

    Tháng trước

    Nuketown 🔥

  67. buildz pro gameing

    buildz pro gameing

    Tháng trước

    Nice

  68. Jagger Emerson

    Jagger Emerson

    Tháng trước

    Who else likes nuketown

  69. James Barrera

    James Barrera

    Tháng trước

    Dae do you play with fans if not ok But it would Cure my depression

  70. KingRevan68 wtath

    KingRevan68 wtath

    Tháng trước

    5 mil pawg

  71. TommyM

    TommyM

    Tháng trước

    Yo dae whos winning the nba chip this year?

  72. Dat’s Vrother

    Dat’s Vrother

    Tháng trước

    did you guys know that daequan is actually scottish ?

  73. Riley Watts

    Riley Watts

    Tháng trước

    You listening to ski mask

  74. ABVL _05

    ABVL _05

    Tháng trước

    Yo dae u know any one who can gimme some toes 👣

  75. XxTerriquexX

    XxTerriquexX

    Tháng trước

    I don’t know how you wake up every day to play this horrible game I’m amazed how committed you are

  76. RAG3xHustle

    RAG3xHustle

    Tháng trước

    I just posted my first vid can some people check it out

  77. Twentyone200 6Bobrik

    Twentyone200 6Bobrik

    Tháng trước

    Can you do another building tutorial

  78. The OG SauceGod23

    The OG SauceGod23

    Tháng trước

    No-neck Gayquan

  79. Everything Compilations

    Everything Compilations

    Tháng trước

    Only people who landed flush factory can make this button blue | | \/ I màķe fòrtñìte moņtăges and strèàm almost every day

  80. Miguel Angel Hernandez Jimenez

    Miguel Angel Hernandez Jimenez

    Tháng trước

    damn it daequan...

  81. BaldForehead _

    BaldForehead _

    Tháng trước

    They should bring back double pump but every time you switch shotguns you have a 25% chance of having ur bullet jam making you have to fix your pump taking like 1 second like if you agree

  82. Cheeseaholic

    Cheeseaholic

    Tháng trước

    His girlfriend sounds like she’s eating a ham sandwich when she’s talking

  83. Kavari Harris

    Kavari Harris

    Tháng trước

    Damnit Daequan

  84. FIGGRO

    FIGGRO

    Tháng trước

    Light screen = sand attack

  85. MyFalse

    MyFalse

    Tháng trước

    Yo Gayquan wassup cuz

  86. Anthony Hawkins

    Anthony Hawkins

    Tháng trước

    Dad hi

  87. Enrico Domenighini

    Enrico Domenighini

    Tháng trước

    Song at the begin?

  88. guy who watches anime

    guy who watches anime

    Tháng trước

    Mr.mime uses light screen and it blocks special attacks

  89. Jacquelyn Lawson

    Jacquelyn Lawson

    Tháng trước

    Still better than tfue and ninja

  90. Jacquelyn Lawson

    Jacquelyn Lawson

    Tháng trước

    Another streamer makes fun of your hairline

  91. Angel Clark

    Angel Clark

    Tháng trước

    Yanny is ass

  92. Tejiri Jude

    Tejiri Jude

    Tháng trước

    He is listening to ski mask the slump God.

  93. Irene Flores

    Irene Flores

    Tháng trước

    Can you teach me how play so awesome like you

  94. Framboo Jayden

    Framboo Jayden

    Tháng trước

    Yo what’s good

  95. TR Clan

    TR Clan

    Tháng trước

    Ever since daequan been using black lynx are players have seen so many

  96. Alan Mota

    Alan Mota

    Tháng trước

    Why are you awakeWhy are you always swim in the sea can that’s one of my new bike

  97. Jo Cantrell

    Jo Cantrell

    Tháng trước

    whats the ski mask song at the beginning??

  98. Jay jay B

    Jay jay B

    Tháng trước

    If this like button it gray u are trash at fornite 👇🏾

  99. Trillx Kee

    Trillx Kee

    Tháng trước

    4:39 bro I’m boutta jack that dude the hell up lmaoooo 😂

  100. qwandarrius dixon

    qwandarrius dixon

    Tháng trước

    wsp daequan i been watching u sense i was 10

Tiếp theo